dilluns, 17 de gener del 2011

Comin' back

Benvolguts i respectables lectors i lectores (d'aquí endavant i per economia lingüística, lectors), em complau anunciar que Maikel, aquell que s'en va anar d'Erasmus, ha acabat tot els exàmens i treballs i ja torna a estar a Arnhem! La qual cosa desembocarà inevitablement en més aventures insulses però no per això aptes per a menors.

Tot i així, s'aventuren canvis significatius: Primer, m'he proposat escriure acadèmicament; es a dir, abans escrivia com si parlés amb els meus amics de forma oral per a donar-li més credibilitat al relat. Bé, he comprovat que la puc liar parda igualment si fico les [t]'s finals o les [r]'s. I així, de passada, aprendreu a escriure. I gratis!

Segon, malauradament el primer semestre ha acabat. Que significa això? Doncs que casi tots els meus amics s'en tornen als seus respectius països. De moment, s'han acabat els alemans borrtaxos, els americans raperos o les espanyoles caxondes. Ho sento en l'ànima.
Peeeeeeeeeeeerò, això tambe vol dir que Honigkamp es petarà de gent nova en poques setmanes!

Tercer: Com faig el que em rota amb el blog, probablement el primer canvi deixe d'aplicar-se a voluntat i em pose a modificar tot el que em passe per la zona perineal. Avisats esteu.

Prepareu la Biodramina que venen corbes.

PD: No us ho vaig comentar però vam anar a Belgica, vam estar de festa en Holandesos que dormen menys que natros i ara soc el puto rei de l'Erasmus (1st Semester Edition).

 De cantó mola més, feu-me cas (I si no pregunteu-li a Rosa)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada