dimecres, 19 de gener del 2011

Ràpidament

[ACTUALITZACIÓ] Aquí està el que us explico al punt 2. La meva vida socio virtual, centralitzada.

Colegassos, polítics i faranduleros varios, actualitzo ràpidament perquè aquesta tarde tenim partit de tornada contra uns holandesos que ens van fer patir de valent l'altre dia a la pista de futbol indoor. Queda confirmat que la estratègia d'Holanda a la final del Mundial es una cosa que tenen ben interioritzada. Totalment.

També aprofito per a informar-vos de 5 coses importants
  1. A risc de que més d'un i d'una vingue a pegar-me un clatellot, m'he obert un conte de Twitter. Aquí podeu estar informats ad-hoc de tota la actualitat Maikelniana a Holanda
  2. Estic treballant en una pàgina personal per agrupar tota la meva activitat socio-virtual i ja de passada unflar-me una mica més el ego (Gràcies al meu company creatiu Samuel Gil que em pa parlar del servici. Val la pena compartir una xarrada amb ell; pensem de forma diametralment oposada però les nostres converses ens enriqueixen enormement) [Veure ACTUALITZACIÓ]
  3. No us oblideu del nostre nen mimat a.k.a. +Vinaròs. David, Marc i jo tenim molta il·lusió posada en aquest projecte, així que disfruteu-lo que esta fet per a vatros.
  4. Cada vegada que publico una nova entrada, el contador de visites es multiplica! Moltes gràcies! Donat que veig que la pagina genera interès, he pensat obrir una finestra per a escriure posts que us interessen. Només fa falta que em feu arribar les vostres idees via comentari, mail o privat al Facebook. Val a dir que no prometo res; este blog no és serio xé!
  5. Per fi, ja, finalmen, HA PARAT DE NEVAR! S'han acabat els bacs en bici i el cos amoratat a causa de les maravilloses pistes de patinatge improvisades que es formen.
 Acaba de vindre Alex l'alemana a despedir-se i m'ha deixat un parell de tones (així a pes mort) de menatge per la cuina. Estic nadant entre cassoles...

Ja tinc a Xavi a casa! Males noticies per a les meves hores de son...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada