dimecres, 8 de setembre del 2010

Aqui se curra de veritat!

Sí, col·legues, companys, parents, novies i gossos. Puedo decir, sin temor a equivocarme, que aquí a Holanda estic currant molt més que a Castelló. I és curiós, perquè igual tinc menos de la mitad d'hores que a la ciutat fantasma més fea del món (corre el rumor de que quan hi han vacances universitaries, els carrers estan deserts and still ugly)

 Emulant a Capdevila però més dificultosament. Imiteu-me si podeu, borraxos

Efectivament, el dilluns mos van fica faena a Bussiness Performance Tools pa entrega el dimarts (Alex treballant en el seu grup, una rusa i un xino, desde el hall de Honigkamp perque la connexió a la seua room no anava ni de cul. Digne de vore) I ahir dimarts mos van fica faena pa entrega el dimarts que ve i més faena pa entrega el divendres que ve. I avui mos han ficat faena pa entregar i presentar el dimecres que ve i fe un projecte pa d'aquí 4 setmanes. A TOPEEEEEEEEEEEEEEE!
Pero tranquils que encara me queda temps pa minja i fe festa! Sense anar més lluny el diumenge nit li vam preparar una festa sorpresa a Austin (americà) perque era el seu aniversari i així, de paso i mentre feiem temps pa que siguessen les 12, me vaig pujar al 5th floor. Vam acaba jugant al King's Cup (american game) Weronika, Joanna (polaques), Mike (canadenc) untioquenosequiés (francès I guess), i dos xiques sevillanes (Lucia i MariaJezú). De la risa que me vaig pega no me farà falta tornar al gimnasio en dos setmanes. Paraula.

A que huelen las nubes? (Vale, meu pillat, no tinc foto pa il·lustra el despelote dominguero)

El dilluns, que yo recorde no va haber-hi res destacat. Es un dilluns, que collons voleu? Ara bé, ahir ja va ser una atra cosa. Dixan de banda que els dimarts es el meu full day (segona columna) i que estava plovent, la cosa se va arregla bastant. Sense saber com, Xavi i jo vam acavar anan a Centruum a vore el Holanda-Finladia a l'Irish pub en Marko i Nikolas. Pel camí s'ens van uni Dasha (la rusa en la que treballo) Evgeniya i una colega (ruses també), 2 americans nous i Madison & Laura (canadenques). Dixan de banda la basura de partit que vam vore (seriosament, a Finlandia saben que es una pilota de futbol? i pa que servix? Ja us ho dic jo. NO) el més interessant de la velada va se la llaaaaaaaarga conversació que vaig tindre en Madison sobre el que està fent ara mateix. Se veu que en 20 anyets treballa pa una transnacional de Marketing i se dedica a recopila informació i classificar-la a una base de dades que envia a la central periodicament. Quin tipo d'informació? Marques de cervesa i consum associat. Anda que no...

Busca les 7 diferencies. Una pista: A una estic a punt de ser el puto amo i a l'atra ja soc el puto Déu de la festa Erasmusera

Una abraçada a tots i totes! I malgrat que paregue que no, us trobo a faltar!
PD: Abraços per a la meua família consaguinia (Mama no plores) i un peto ENORME pa la meua futura (i present) companyera de viatge! Vine ja Maria! :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada