dilluns, 27 de setembre del 2010

Tremendament a tope

Mare meua; estic agafat pels coll***. Intentaré actualitzar ràpidament perquè tinc un ou de faena i part de l'atre però la veritat esque tinc tantes coses pa conta com xistes d'Arguinyano te Fer, així que...

Bueno, el dimecres res destacable... bueno, res destacable pa vatros que viviu la vida no-Erasmus, perquè aquí vam tindre dina a casa Gemma ja que era el seu cumpleanys i la King's Cup de rigor al 5th floor acompanyats ademes per dos alemanes amigues de Sixtina i Johanna, que les havien vingut a vore. Rises, cervesa i barbaritat verbals until 1 o'clock.

 Adivineu a quin pringat li va surti la carta de beures la King's Cup

Passant al Dijous, no va defrauda en absolut. I aixo dixan de banda que vaig tindre les meues dos primeres presentacions en ingles i que la valoració va se molt positiva (i no lo digo yo, ho diu Weronika Drzewińska la polaca que més llisca. jojojo...). La festa va començar calentan motors a un Xavi's Pub més ple de lo normal; val a dir que a l'habitació de Xavi eres els habituals més 2 australians, algun americà i dos sinyos de Cuenca que passaven per ahí. De ahí mos va toca corre como alma que lleva el Diablo hasta la parada de autobús perque: 1 Plovia de la hostia en pates i xubasquero. 2 Se mos escapava el últim bus. A partir de ahí festa a The Cavern (en holandeses borraxes damunt de la barra of course) i closing party al Havana pegan-mos uns bailoteos importants (una altra menció especial a Dasha Polikovskaya la rusa que està al meu grup de  Business Performance Tools i que ens ha descobert que les ruses també saben ballar!)

Tinc que agraïr-li a Xavi de tot cor els viatges que m'esta pegan en bici hasta que yo em compre la meua. Gracies infinites Xab!

 No estaba muerto, estava de Parranda!

El Divendres com podreu imagina res destacable. Bueno sí, que estava jo dormin tant tranquil·lament i me toquen com uns descosits a la porta. Total, que m'alço en les cerveses de la nit voltan pel cap i vaig a obri la porta. Resultat, me trobo a Marieke (una francesa mol maja que treballa en mi a classe) petant-se el cul i intentant dir-me entre risa i risa que teníem una meeting in thirty minutes. Yo com podeu compendre devia tindre la legendaria mirada perduda del Dioni juntament en la cara del Fary perque fea 24 segons que m'havia alçat. Total, que despues de descollonar-se i vore el meu lamentable estat va decidir que era igual, que seguixques dormin que u necessitava i que anulavem la reunió pa un atre dia. Tremendo...

No, en serio, és molt bo!

I arribem al dissabte, que va se un dia dedicat íntegrament a visitar Utrecht. Resumin, com Amsterdam però en mol menudet. Be pa voreu mig dia i prou. Lo interessant va arribar per la nit. Estava jo a la habitació a aixó de les 20:00 hora zulú i me toquen a la porta. Alex que s'aixeca i obri i, ojo al dato, me trobo en Sebastian super borraxo de cervesa contanme que s'havia alçat a les 4 i que sense vole habia xafat la caixa de cerveses que tenia al costat del llit, i que també sense vole havia pensat -bueno, ja que estem...- i s'havia ficat a beure. Accidentally getting drunk com diria Kristie.
Però això no es lo millo. Acabada la historia cervesil me va pregunta. Do you wanna go to see Borussia Dortmund?

Adivineu qui s'en va a vore el Borussia Dortmund - Sevilla este dijous.

Estic fet un puto artista. Jordi, estas acabat!

I ara m'en viag a fe faena colega, que esque no pareu de parla i al final me lieu! 
See ya!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada