diumenge, 5 de setembre del 2010

What a beautiful day!

Avui fa un dia tremendament bo aquí a Arnhem. Inclús vaig en màniga curta! Bona temperatura i Solet resalten el ambient tan natural que tenim per aquí.

Com compendreu paso d'esta aqui contant-vos la vida en el bon temps que fa, així que en res m'en vaig a jugar a futbol que he organitzat un partit. Ademés, ahir estava realment costipat i fotut i la meua màxima festa va ser estar al pasillo parlant en Fàtima, Marta i Maria antes de que tots s'en anessen de festa i escoltar a Joe (americà; se pareix a Barney Stinson!!!) dienme: But next week... NO EXCUSES! Els vaig demana que beguessen a la meua salut, claro.

Si surt hasta un pardalet i tot!

Però no vull deixar-vos en coitus interruptus, així que deixaré que algú en una retòrica pereguda a la meua us conte en que consistix una de les major preocupacions de l'estudiant Erasmus a Holanda, a la vegada que un dels xocs culturals més grans que la majoria estem sufrint. Con todos ustedes:









Este seré jo esta tarde. Dedicat a Fernando.
Els teus calcetins estan veient món.

Ale, a disfrutar.

1 comentari:

  1. Molt xulo tot!!!

    Disfrutauu!!!
    Yo vaig a fer un blogg tamé!!
    Comensará el 17 de setembre desde Portugal!! jijii

    un beset!!

    ResponElimina