dimarts, 12 d’octubre del 2010

Catch up week

ACTUALITZACIÓ
1. Com voreu, he ficat un botó pa seguir llegint les entrades llargues[Llegir més...]. El cliqueu i s'obri la resta de la entrada. Aviso para dummies.

2. Com a Maikel s'en va d'Erasmus al Facebook ja en som més de 25, he conseguit que la pàgina tinga direcció d'Internet propia!

M'agradaria informar-vos, que desde el dia d'ahir fins al 4 no tinc classe. Més que res ho fagi pa donar-vos enveja i tal; ya veeu, sempre pensan en vatros. El dilluns que ve m'en vaig volan a Oslo i avui, pa anar aprofitan el temps, hem anat a Nijmegen. Antes que res, dir que esta fen un molt bon temps (el dissabte vam anar a pasar el dia al parc de Sonsbeek) però desde avui  ya apunta a baixar les temperatures...

Desde que se tenim casi un mes de festa, no puc parar de riure

Bueno, el matí ha escomençat en el senyor Xavi pegant-me de hosties a la porta pa que me despertes. Se m'havia oblidat que anàvem de viatge i havia decidit emplear el matí en el millor que es pot fe: dormi. Total, que ens hem reunit Carmen, Xavi, Fàtima, Maria, Marta i Maikelnait i al tren que te va. Comentar que intentan unfla la roda de la meua nova i flaman bici le dixat com si estigues punxada. Se veu que te un mecanisme exportat directament desde el Tour de France i la he liat parda, així que a Xavi li ha tocat porta paquet again.

Si busqueu al diccionari disfrutar, surt esta foto

La veritat, que salvan a Amsterdam (el súmmum del súmmum), Nijmegen és la ciutat que més m'ha agradat hasta ara. Fusiona perfectament el sentiment di ciutat antiga en el de ciutat moderna. Ara muralles per aquí i detalls per allà que indiquen que la vida a esta ciutat ja funcionava bastant abans de que el anar a peu s'inventes i ara ponts inacabables i raconets extravagants que indiquen que més d'un artista ha volgut dixar la seva empremta a la ciutat últimament. Seriosament, es una ciutat preciosa de visitar i si vas acaminan te la pots fer en tot un dia. La recomano com a opció a tindre en conte antes de morir-se (perquè despues u veig una mica complicat...)

No, en serio, esta nit no he pogut dormi perquè seguia rien. Crec que tinc un problema i és contagiós

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada