dissabte, 9 d’octubre del 2010

Tremendo x 2!

Bueno, bueno gent. Vos contaria que tal ha anat el resto de la setmana i tal, que la que ve apenes tinc 1 o 2 classes perquè es la Catch-Up Week o que l'altra me'n vaig a Oslo i tal. També vos contaria que ha vingut un Circo al Parc que tinc enfront de casa meva (sí, el parc JA és meu, el sento com si fos fill meu de passar cada dia pel mig pa anar a la uni). Però com crec que es més entretingut escoltar les correries nocturnes Erasmusianes i, que collons, soc el puto amo del blog, vaig a centrar-me en ahir per la nit. Tranquils que si voleu posts didàctics pronte arribaran (mentrestant contenteu-vos en això)

 Si això no és sinònim de que la festa acaba d'escomençar, qué ho és?

La nit va escomençar en motivació x2. Bueno, en realitat la nit va escomençar per la tarde, quan Xavi va obrir la porta de la meua habitació a lo Terminator en una birra a cada mà. A este tio li auguro futur com a puto amo, feu-me cas. Acte seguit, van vindre Kristie i Bridget pa que els comences a firma les camisetes, ya que el dijous per la nit, a part de la Canadian Party (xupitos gratis :D), també hi havia la Graffiti Party. A partir d'ahí, com podeu entendre, la cosa domes podia ana in crescendo. I efectivament, així va ser. Después de fer el sopa i casi sense voler mos vam anar junta més i més gent al minjador de la ground floor, totes en camisetes blanques pa poder emmarranar-les en firmes pròpies de la genialitat que aflora un dijous per la nit. Neruda s'està regirant al seu nínxol.

No, en serio. Que esperàveu?

M'agradaria informar-vos de que m'estic convertint en un màster d'obrir cervesses en qualsevol cosa al meu abast. Teniu un mexero, una altra botella o unes claus? Alex te obridor. El següent pas ja és obrir-les en la mirada, però quan això passe, teniu per segur que la dominació mundial la tindré a un tiro de pedra (flipo en la Wikipedia, te entrades pa tot). La qüestió és que despues de un gran temps d'espargiment en fotos molt mítiques i en Michael comentant-me que en les seues ulleres de pega guanyo molt, vam decidir anar-mon a Centruum a començar la veritable festa. Com soc un home molt ocupat i encara no m'he comprat la bici, Mr. Xavi va presta les seues cames, molt amablement, pa portar-me hasta la zona en qüestió. Cada dia tinc més clar que això no li ho podré pagar en diners. Una vegada al centro, tot va ser festa i despelote. Madison, la canadenca me va invita a algun que atre xupito de la terra roja i blanca (thanks, Mad!), Michael i Manu van aconseguir que la liesem com fa molt de temps que no feem i Fátima va demostrar que a Madrid també saben ballar al mateix nivell que a Vinaròs. Ah, i me vaig minja un kebab.

 Ahí les teniu: d'esquerra a dreta i de dalt a baix: Marta, Bridget, Kristie i un vagabund.

Com podeu imaginar, ahir no era un dia pa fe grans esforços, així que pràcticament tot Honigkamp va dedicar-se a la meditació i al recogimiento interior. No m'agradaria oblidar-me de Xavi (com podeu comprovar, es la sal de la meua vida Erasmusiana!). Varies entrades sorpresa durant tot el dia d'ahir a la meua habitació van donar com a producte el redescobirment de pelotazos com este, aquell o el de més enllà. I així, ja per la nit, vam fer un póker ràpid Fàtima, Marta, Maria, Manu, Carmen, Xavi i jo. Michael no va poder quedar-se més de 10 minuts perquè tenia que fer faena de Business Ethics. Esta assignatura els te a tots destroçats. Jo la tinc el semestre que ve, així que ja he fet tractes pa que me passen els treballs que vaiguen fent. Ou yes.

Michael m'ha invitat a ana alguns dies a Münich en un futur indeterminat. Mireu-lo, és lo puto Gusilus!

PD: M'agradaria saber que voleu que vos explique al pròxim post que vos paregue curiós d'Holanda (coses comprovables per experiència empírica, no vos passeu borraxos)

 

1 comentari: