divendres, 15 d’octubre del 2010

Una de lladres, "droja" i musica

Així és amics, ahir per la nit van entrar a robar a Honikamp. Se veu que una xica anomenada Hanna (no tinc mol de contacte en ella) va pedre les claus a un moment indeterminat de la tarde-nit d'ahir. I no se en quin moment ha detectat que li havien robat, OJO al dato: algunes coses indeterminades, el pórtatil i 1000€urazos!
Se veu que tenia tants de diners perquè també s'estaven quedan unes amigues seues i els ho guardava (o això, o es la camello oficial del Erasmus i passa mescalito)
Total, que Hans el caretaker ha ficat la cinta de la càmara de seguretat de ahir per la nit i sí, han trobat com un parel d'encapuxats van entra a per la porta tan tranquilets...

Maikel wants you to fight the burglars!

Però dixan de banda este desagradable incident, m'agradaria ficar-vos al dia del festival semanal i m'agradaria començar comentant-vos com la vam lia el dimecres. I també m'agradaria recordarmen del dimecres, però desde el festival que ens vam pegar ahir per la nit este dia s'ha borrat del meu cap. Domés recordo gots giran per l'aire, olor a cervesa i un nano vestit de roig i parlant rus en un Martini sec a la ma. No pregunteu.

Ademés, ahir dijous va se un dia molt mític. Allà que vamos.
Tot va començar com de costum, Xavi alias "Terminator" penetrant per el llindar de la porta de la meva habitació en una birra fresqueta a cada mà. És un genio, hi ha que admitir-ho. Después de sopar en més cerveses i una de Crackovia, va escomençar a liar-se la cosa. No pregunteu com però back to my room i de repen, la habitació va escomençar a plenar-se de gent. Va ser totalment orgànic; una afluència massiva i sostinguda de gent entran a la meva habitació. Crec que el Alex Pub està naixent...

I aquí encara no havien arribat Joe, Taylor, els seus 3 amics americans, Marko el finlandés i Miguel...

Bona música, beautiful people i una birra damun del teclat. Sí nene, com sabeu soc el amo fent de DJ a les reunions socials (véase SaturdayNight@OfiWithTies playlist) i va passa el que tenia que passa. Tecles mullades beer flavour. Menos mal que soc un tio de recursos i quan, avispadament, vaig comprovar que el ordenador havia quedat afectat perqué directamen va peta i se va para, vaig decidir pendre cartes al asunto- Total, mig kilo d'arrós dins d'una bossa en l'ordenador incluit. Rieu-vos però el ordenador porta encés desde esta matí sense problemes. JA!

 
Si haguésseu estat ahí, també us estaríeu descollonan vius

A propósit, els alemanys ja casi diuen Weba! més que jo i quan ho diu Michael es mooooooooolt bo. Els pròxims, els americans.
Bueno, prosigamos. Total, que com compendreu vam xapa el Alex Pub i vam anar directes a la cuina a juga al mític Flip Cup. Tinc que comentar-vos que ja soc un mestre a este joc, i per si fora poc els alemanys m'han transmitit els seus coneixements ancestrals sobre la obertura de cerveses. Ara puc assegurar que si esteu en mi i en una botella de cervesa tancada ja no necessiteu obridor; me servixen encenedors, atres botelles, bordes de taules, la vostra cara (!?)...

Manu & me planificant la dominació mundial. La primera llei serà portar les seues ulleres obligatòriament

I total, a tope de festa tota la nit. Crec que és una de les nits que millor m'ho he passat. Les hores volaven i domes feem que ballar (se m'ha oblidat comentar-vos que aquí se surt de festa en bici; es tota una experiència que teniu que viure). De The Cavern, on sempre escomencem la festa i que és el meu pub preferit, vam acabar aterritzant a Aspen, on algun espabilat me va voler fotre la jaqueta. Quan la vaig pedre de vista ja la donava per morta, pero vaig ana al vestidor i ahí estava. Me vaig inventar un rollo raro de que habia perdut el ticket i nosequemés i despues de una descripció minuciosa de la jaqueta i 2,5€ (!) més tard, ja obrava al meu poder. Al pardillo que me la va intenta fotre: Jo m'hauré gastat 2,5€, però la cara que se te degués queda al torna a busca la caçadora en el numero i vore que no estava segur que no te preu.

I no res, a allò de les 5:30-6 tornavem a Honigkamp. Mini-festa a l'habitació de Maria en Michael, Fàtima, Marta i la germana de Maria (que la està visitant) i punt i final a una nit tremenda. I que dure!

A que molo?

PD: Eh, que en res me teniu ahí!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada