dilluns, 4 d’octubre del 2010

Long time ago...

Bueno, bueno, bueno. Com esta el tema per la Autobahn! Pero no adelantem aconteixements. Com sabreu el Dijous me la vaig fotre cap a Alemanya pa vore el Borussia Dortmund - Sevilla (i si no ho sabeu see this, colla de vagos) Ens vam embarcar al Volkswagen Polo de Sebastian, ademes de ell, Michael, Manu, Ruslanz i el que aquí suscribe i venga la fiesta en birres pa amenitza el viatge i tal. I com a Maikel s'en va d'Erasmus no escatimem en mitjans i paguen muns pares, video al canto!

Ojo al comentari final de Manu. Que caxondos estos alemanys.

I així va transcórrer el viatge, monòleg alemany en algunes parrafades pròpies meues (Atchung, Ein Bier bittem, i mes coses que se en alemany però que pel vostre be i per el meu es millor que no escrigue aquí), coxassos tipo Audi R8 passan pel costat a més de 160 kmh i atenció, retencions. Sí amigos, resulta que a Alemanya, a les seues fantàstiques autopistes sense límits de velocitat, unes carreteres més rectes que Fernando quan arriba a sa casa despues de una nit de festa i sa mare resulta que esta desperta, a estos prodigis de la enginyeria alemanya, també hi han retencions. Així que un viatge de 1 hora acaba convertint-se en un viatge de dos hores i mitja. 
I passa que arribem tard.

Eh, si volieu un video millo i en més qualitat haver-vos fet amics de Spielberg 

I bueno, a parti de ahí tot va se vore el partit i escolta a alemanys semi borraxos discutí sobre la qualitat individual de un japones de 20 anys que han fixat este any i, sempre segons ells, pareix se que és la segunda venida del mesias al planeta Terra. A destaca l'ambient impresssionant del estadi, esta gent esta tot el rato animant, en raó diuen que son la millor afició de Alemanya. El partit una basura avorrida, gracies.
M'agradarïa fe una menció especial a que de lo fets pols que estavem al final no vam surti de festa per Arnhem Ceentrum quan vam tornar i aixó que anavem en ganes. Shit... 

A Nord-Àfrica i Catalunya mingen pipes duran els partits. Estos alemanes nos llevan años de ventaja... 

I no res, este finde ha sigut bàsicament una basura perque pa escomençar el divendres la penya no estava molt motivada pa surti i que collons, jo tampoc. Així que vam anar al Xavi's Pub a fe unes birres autèntiques from Honigkamp en companyia de alemanys, espanyols i alguna americà. Sí, aquí acaba el divendres. I bueno, més o menos ja sabeu com segeuix: he estat hasta el cul de faena, tan hasta el cul que el dissabte vaig esta until 4:00 A.M. fe un treball so no vaig pode surti pa res del món. Però tranquilitat, que vaig fe un break pa passa un parell d'hores a la Pre-Party al Xavi's Pub.

Lo acollonant del tema esque aquí encara no haviem batut el record de aforo.

I poca cosa més, me vaig retira quan la bona gent Honigkampniana va decidir anar-sen de festa al centro. El millo de tot va se el que va segui. Tal cual me vaig assentar de cara al pórtatil pa segui dissenyan, s'obri la porta i entra, raudo y veloz, Xavi Sanchez Pons. Tanca la porta i acte seguit me solta -Tío, passo de surti, me quedo en tu un rato. Tremendo. Total, que me vaig queda parlan en ell un ratet de coses i interessos locals. Lo millo de tot es que la peña m'ha dit que quan anaven a pilla l'autobus se van gira sense motiu aparent i van torna a Honigkamp. Més de 20 persones. Tremendo x 2

El jefe del Xavi's Pub despues de fe la raid dintre de la meva habitació

El domenge mel salto, perque, apart de que vaig tindre reunió pa acaba la faena del dilluns, la majoria de persones s'en va ana a Amsterdam i com jo ja havia anat en Maria vaig decidir guardar-me pa la pròxima.
I no res, Monday again, així que ha tocat fe alguna que atra presentació, incluint el puto projecte que m'ha tingut ocupat tot el finde: Portada de Revista i MoodBoard. El professor ha dit que és el que me li ha agradat. Welba!

Para resultados perfectos, feu click i a la imatge gegant que vos surt traeu el menú i Guardar Como. Ale majos.


Vos queixareu eh?




2 comentaris:

  1. Al loro!!!!
    Perque despres et queixis!
    1er: ja he actualitzat el blog! mirant l'hora m'imagino k stas sobant...
    2º: he fet propaganda del teu! cada 10 visites de mes una birra eh! jajaja

    jajaja Molt gran quan dius " i entra, raudo y veloz" jajajaja tal i com plovia i el dia següent tenir que anar a Amsterdam tenia que fer algo jajaja

    Bueno tu! see you!! piro a dormir que dema NO tinc res a fer! jajajaja

    ResponElimina