dissabte, 28 d’agost del 2010

Seventh & Eight Day: Is coming

Sí, pensava que estava de vacacions però la cruda realidad es que de Erasmus també se veu que hi ha que estudiar un poc i tal. A mi ningú m'havia avisat pero bueno...
Total, que el dijous pel mati vam anar a la Arnhem Bussiness School (HAN a partir de ara) a buscar els nostres horaris i tal. Com de costum tot enormement ben organitzat i els horaris i les explicacions en angles pa cada un, a una bustia propia a la universitat (pidgeon holes)... Peeeeeeeeeeeeeeeero, per fin vaig tindre un problema! Se me solapaven classes! Total, que correns a busca a la jefa de intercanvi al seu despatx. Al arriba no me vaig senti tan malament, perque la majoria de gen tenia problemes de este tipo. De fet el unic problema que tenia jo era que se me solapava una assignatura i una altra completament.

 He aquí la prueba del delito

Resulta que la qüestió era la següent. Yo m'he apuntat pa fe 7 modules aquí, i els caxondos dels holandesos m'havien ficat 6 pa fe el 1r semestre i 1 pa fe al segon. Pos ha sigut tan fàcil com parlar en la cap de relacions explicar-li el cas i solucionat! M'ha dit: So, wich modules do you want to move to the next semester? I jo li he dit: Estos, però perque me surt del nap. I tan contents! Estic segur que a qualsevol Universitat del nostre país tot hagueren sigut problemes, papers i més barreres.

  El damnificado, feliz por conseguir una resolución satisfactoria a su problema

I no res. Volíem sortir pero aqui a Holanda estan caen unes de les pitjors pluges que els natius han vist. Tan pronte plou diluvian que para 5 minuts, i quan menos teu esperes torna a començar. Total, que per la nit uns quants valents van surtir a tope i uns quants sensats (gracies, gracies) vam quedar-mos a la residencia te cerveses i de parloteo hasta altas horas de la madrugada (aquí la 1 es altas horas i les 19 una bona hora pa comença la festa)

 Esta gent que aquí veieu dominarà el món. Doneu-mos temps

I bueno, ahir no va se un dia mol destacable, vaig troba un mando inalambric pal ordenado i per la tarde lo que se suposava que seria una sessió de cine VOS [subtituls holandesos claro, totes les pel·lícules les fan en angles i ni tan sols tradueixen el títol(que millor, perque pa vore títols com Soñando soñando triunfé patinando més val pegarse un tiro)] se va convertir en un assalto a un pub del centro pa vore la final Atlétic-Inter. De totes formes la peña que mos van reuni (Xavi, Carmen, Gemma, Esra, Jess, Manu, Michael, Alex) me van pega el palo i me van di que no surtirien per la nit quan anava totalment motivat. Se comenta que Honigkamp va plena tot un pub nomes per a ells. Cabrons.... (Recomano el blog de Xab, que esta fent algo paregut a mi i ademes me cau molt bé. Ostieaò)

 Ensenya-li el Weba! a Maikel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada