dilluns, 30 d’agost del 2010

9th, 10th & 11th

Aquí estic, acabant el meu primer dia de classe en una birra holandesa a la ma i un paquet de Zoute Sticks a l'altra i pensan tot el que ha passat durant els tres últims dies Recapitulem:

El dissabte mmmmm, avore el dissabte....Ah, sí! El dissabte anava jo en ganes de party perque com sabreu, el divendres m'havien palejat de una manera espectacular i m'havia quedat en les ganes, així que ya me veeu super preparat pa surti en camisa, vaqueros, sombra de ojos... Lo tipic.

 Quan una nit comença així, nomes pot anar a millor. Equiliquà.

Total, que comencem el típic birreteo erasmusenc a la kitchen, que si partida de poker per aquí, que si americanes borraxes per allà i PAM! Baixa un tio del 5th floor (almost el millor pis pa pegarse festes) dienmos que estaven montan una festa mejicana. Mos va falta temps pa surti escopetejats cap a dalt i, efectivamen, la cosa no va defrauda en absolut.

Atentos a la foto.

|
|
|
V

, efectivament no es un bigot estandar. Caxondeo begins

Així que unes quantes (moltes) cerveses despues Alex se va desperta i resulta que era domenge. Res destacable. Tipic domenge post festa en tot tancat, la gent morintse a les seues habitacions. Lo unic destacable esque vam queda a la habitacio de Xavi pa vore el Barça i el Madrid en Carmen, Manu, Fatima, Maria i Gema i mentrestan mos vam beneficià una pizza de enfrente de Honigkamp (pizza de Kebap para mas señas).

Tota, que avui ha sigut el meu primer dia a la Uni. En teoria tenia dos classes. I dic en teoria perque ara us ho conto. La primera clase ha estat de lujo. Un professor la tira de majo que parla el ingles perfectament. En ha tocat ficar-mos ens grups de 3 internationals, jo estic en una rusa i en un xino. Ells se penses que estan en un spanish guy. Que poc me coneixen... I el millor: No tenim examen! Ara, tenim que curra com a socorristes fent projectes i tal.

Just el moment quan m'han dit que no hi havia examen

Ara ve l'explicació. Resulta que despues de esta classe, tenia una altra i anant a l'aula he coincidit en més gent de Honigkamp (es una assignatura de fora del programa d'intercanvi que també es dona en angles). Total, que al arriba a la classe la professora ens assegurava que aquella no era, bla bla bla. En síntesis: resulta que el campeon del professor havia canviat l'aula i l'horari el domenge! I claro, la majoria dels estudiants d'intercanvi o Erasmus hem perdut la primera classe de esta assignatura. Podeu imaginar lo preocupat que estic... - sisisi-

Així que esta tarde partidet de futbol i esperant a que Xavi me cride quan vaigue a sopa. 
Salutacions cordials no sexuals! 
Es que resulta que en holandes s'escriu al reves

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada