diumenge, 22 d’agost del 2010

Third Day: Wazza is alive!

Si benvolguts amics, amigues, novies, germans, etc. Ahir per fin vaig poder comprovar que Warren seguix viu (He's still alive) I sí, va surti en natros. I no se va pedre! Acollonan! Con todos ustedes, el rey del tunning ingles, el mago del volant europeu, el Maikel Nait de la farándula:

Warren!
No rigueu del detras, te GRANS problemes

El dia d'ahir va ser algo normalot d'escomençar. Com es natural me vaig alça quan me va surti del aparell reproductor. I ojo perquè no vaig ser el únic. Surtin de la habitació me vaig trobar uns quants zombis de intercanvi. Bueno, això pensava hasta que vaig donar-me conte (Until I've realised) de que eren Xavi, Kristie i algun que altre americà. Molt curiós el que pot fe una nit de festa.
Total, que havia quedat en los alemans pa juga a basquet i vam acabar jugant a futbol en part de la colònia asiàtica i de paso vaig conèixer a un madrilenyo i dos madrilenyes que també estan a Honigkamp.

En serio pensàveu que m'emportaria la camara pa jugar a futbol? Esteu borraxos o que?

No res, una duxeta i ràpidament a vestir-se que havíem quedat pa veure aquí a Honigkamp. Va anar arribant getn i al final mos vam junta un quans i tmb me va dona pa coneixe a Esteban, un chileno de rasgos asiàtics i a un super nadador americà (claro) entre d'altres. A destacar la cervesa de 12º que m'havia comprat. Tu te veus una mica de colònia destilada en barrica de roble i sap igual.

Yo no surto perque estava fen la foto, flipats! Se vos te que explicar tot...

I no res, vam pilla i a això de les 9:30 pillàvem el bus pa ana hasta Arnhem Centruum, aon los holandesos ens havien preparat una festa de benvinguda. La peña Honigkamp vam arriba tard al meeting point pero tampoc passava res, perquè com som els putos amos ens estaven esperant en ansia animal. La colonia peninsular se va amplia en 4 xiques més from the south of Spain i de paso vaig conèixer al altre noi que ve de la UJI.
D'ahí mos vam porta a un garito mol, mol, mol wapo que estava al centro i al que s'accedia baixant unes escales. Estàvem de festa a un soterrani! I en un ambientasso tremendo! I de gratis, que es lo important del asunto!

El de les ulleres me fa molta temo... I crec que m'estava tocan el cul.

D'ahí mos van porta a un atre garito que se dia Aspen no se que, en plan Pub però enormement enorme. Bona musica i ballant almost tota la nit. El últims en abandona el barco vam se la majoria de la colònia hispànica i la colla d'alemans (Manu, Maikel i Alex), si no contem a un finlandès que anava torrat com una butifarra el dia de Sant Sebastià. Estem donant exemple del que es actitud! Així que a allò de les 4 arribàvem a casa.

No res nois, avui toca dia de descanso. Estavem parlan de fer un futbol pero crec que al final anirem a explorar on està la Universitat. Me llegiu! (El correcte seria ens llegim, però com aquí el que escric soc jo... vos foteu.)



C'MON!

4 comentaris: